loading...
فـــــــــــــــوتبـــــــــــــالیـــــــــــــــــها
محمد بازدید : 23 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

تيم فوتبال آرسنال در آغاز هفته هجدهم ليگ برتر انگليس مقابل ويگان پيروز شد.


در هفته هجدهم ليگ برتر انگليس آرسنال در خانه ويگان اتلتيک به ميدان رفت و موفق شد با يک گل به پيروزي برسد.

تک گل اين بازي را آرتتا در دقيقه 60 و از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند تا توپچي‌ها دومين برد متوالي خود را جشن بگيرند و با 30 امتياز موقتاً به مکان سوم صعود کنند.

ويگان هم با اين شکست با 15 امتياز همچنان در منطقه خطر و سقوط (هجدهم) قرار دارد.

 

محمد بازدید : 23 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

در ادامه ديدارهاي هفته هجدهم سري آ، دقايقي پيش شش ديدار برگزار شد که در مهمترين ديدارها، تيم هاي لاتزيو، فيورنتينا و ناپولي مقابل حريفان به پيروزي رسيدند.


در ادامه ديدارهاي هفته هجدهم سري آ، دقايقي پيش شش ديدار برگزار شد که در مهمترين ديدارها، تيم هاي لاتزيو، فيورنتينا و ناپولي مقابل حريفان به پيروزي رسيدند و اين نتايج به سقوط اينتر به رتبه پنجم جدول منجر شد.

ناپولي با پيروزي 2-0 در خانه سيه نا، به رتبه دوم جدول صعود کرد. کريستين ماجو و ادينسون کاواني گل هاي ناپولي را در اين ديدار به ثمر رساندند.

لاتزيو هم با تک گل هرنانس، از سد سمپدوريا عبور کرد و به رتبه سوم جدول صعود کرد.

فيورنتينا هم با درخشش يووتيچ و دو گل او، 3-0 پالرمو را از پيش رو برداشت و بالاتر از اينتر، در رتبه چهارم جدول قرار گرفت.

در آخرين ديدار اين هفته سري آ،تا ساعتي ديگر، رم ميزبان ميلان خواهد بود.

نتايج کامل ديدارهاي امشب:

آتالانتا 1-1 اودينزه

بولونيا 1-2 پارما

پالرمو 0-3 فيورنتينا

سمپدوريا 0-1 لاتزيو

سيه نا 0-2 ناپولي

تورينو 2-0 کيه وو
محمد بازدید : 23 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

جام حذفی ایران 1392-1391

 

 

  يک هشتم نهايي   يک چهارم نهايي   نيمه نهايي   فينال
                             
                     
 
  مس رفسنجان 0
   
  سپاهان 1  
   سپاهان  
   
     نفت آبادان    
  نفت آبادان 3
     
  راه آهن 2  
     
   
         
  ابومسلم 2
     
  صباي قم 1  
   ابومسلم  
   
     استقلال تهران    
  گهر درود  0
     
  استقلال تهران 1  
     
   
       
  داماش گيلان 1(6)
     

 

  تراکتورسازي 1(5)  
   داماش گيلان  
   
     فجر سپاسي    
  فجر سپاسي 1(4)
     
  سايپا شمال 1(3)  
     
   
         
  شهرداري ياسوج 0
       
  ذوب آهن 1  
 

 ذوب آهن

 
   
         
  پرسپوليس  
     
  نفت تهران    
 
محمد بازدید : 29 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

استقلال تهران با پيروزي برابر گهر درود به مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي رسيد.


تيم‌هاي گهر درود و استقلال تهران از ساعت 13:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه تختي درود به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با گل دقيقه 66 ايمان موسوي به سود استقلال خاتمه يافت.

به گزارش ايسنا،هر دو تيم در نيمه نخست موقعيت‌هاي نصفه‌ونيمه‌اي روي دروازه‌ حريف ايجاد کردند ولي در مجموع برتري هيچ يک از دو تيم مشهود نبود.

با آغاز نيمه دوم دو تيم بر حملات خود افزودند. آبي‌پوشان در حالي که توپ و ميدان را در اختيار داشتند، در دقيقه 66 به گل رسيدند. گل آبي‌ها را سيد ايمان موسوي با ضربه سر به ثمر رساند تا در اولين بازي‌اش براي استقلال گلزني کرده باشد. همچنين خسرو حيدري در اين بازي از داور کارت زرد دريافت کرد.

اين ديدار که پس از صعود گهر به ليگ برتر اولين بازي اين تيم در دورود محسوب مي‌شد، با استقبال زياد تماشاگران همراه بود؛ به گونه‌اي که تماشاگران براي ديدن بازي روي پشت بام خانه‌هاي اطراف زمين بازي رفته بودند. اين مساله‌اي بود که پيش از مسئولان باشگاه استقلال نسبت به آن اعتراض داشتند و مي‌گفتند که ورزشگاه تختي دورود ظرفيت پذيرش تماشاگران اين بازي را نخواهد داشت.

با وجود اين که روز گذشته باران بسيار شديدي در دورود باريده بود، به همين دليل بازي دو تيم به جاي ديروز، امروز (شنبه) برگزار شد، چمن ورزشگاه تختي از وضعيت نسبتا خوبي برخوردار بود و هوا نيز نسبت به روز قبل آفتابي و مطلوب بود.

استقلال با اين پيروزي در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي بايد به مصاف ابومسلمي برود که ديروز با شکست صبا پا به اين مرحله گذاشته است.
محمد بازدید : 23 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

مانوئل ژوزه پس از ارائه استعفاي مکتوبش به باشگاه پرسپوليس به همراه دستيارانش هتل محل اقامت خود را ترک کرد.


به گزارش فارس، مانوئل ژوزه پس از اينکه در چند جلسه با مسئولان باشگاه پرسپوليس به توافق نرسيد و دست به برخي از کارهاي عجيب هم زد، بالاخره بامداد امروز با نوشتن استعفاي کتبي خود به همراه دستيارانش محل اقامت خود در تهران را تخليه کرد.

ژوزه در اين باره حتي به مسئولان باشگاه پرسپوليس نيز هيچ اطلاعي نداده اما به احتمال فراوان مطالبه خود را با شکايت به فيفا پيگيري خواهد کرد.

گفتني است مسئولان باشگاه پرسپوليس قصد داشتند در يکي دو روز گذشته جلسه مجددي را با اين مربي پرتغالي برگزار کنند اما ژوزه حاضر به حضور در اين جلسه نشد.

به احتمال فراوان وي ايران را ترک کرده، اما مسئولان باشگاه پرسپوليس در اين زمينه هيچ اطلاع دقيقي ندارند.
محمد بازدید : 24 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

تمرين امروز صبح پرسپوليس باز هم در غياب شهاب گردان برگزار شد.


تمرينات تيم پرسپوليس پس از استراحت روز گذشته از ساعت 9:35 صبح امروز در ورزشگاه درفشي‌فر آغاز شد.

به گزارش فارس،در اين تمرين بازيکنان پرسپوليس بيشتر به کارهاي هوازي زير نظر چيذري پرداختند.

* مهدي مهدوي‌کيا پس از غيبت در تمرين روز پنجشنبه و بهبودي سرماخوردگي‌اش در تمرين امروز حضور پيدا کرد.

* مارکو پروويچ بازيکن سابق تيم فوتبال ستاره سرخ بلگراد در تمرين امروز نيز حضور داشت. نکته جالب اين بود که عملکرد اين بازيکن در روز پنجشنبه خوب نبود اما مدير برنامه‌هاي اين بازيکن در ورزشگاه درفشي‌فر روز پنجشنبه و امروز شنبه حضور داشت بارها اين بازيکن را مورد تشويق قرار داد که جالب توجه بود.

* در تمرين امروز باز هم شهاب گردان بنا به دلايل نامشخصي غايب بود. اين بازيکن در تمرينات چند مدت قبل پرسپوليس نيز سه جلسه در تمرين قرمز‌پوشان حضور پيدا نکرد و گفته مي‌شود احتمال جدايي‌اش از قرمز‌پوشان وجود دارد.

* قاضي در تمرين امروز نيز اختصاصي به تمرين پرداخت.

* يکي ديگر از نکات جالب تمرين امروز اين بود که در شرايطي که برخي از مشکلات فرهنگي در حال حاضر در فوتبال ما وجود دارد، اما بازيکن جوان پرسپوليس يعني رضا حقيقي در خودروي خود قرآن گوش مي‌دهد.

* برگزاري بازي استقلال و گهر دورود سوژه اصلي بازيکنان پرسپوليس بود.

* با توجه به تاکيد رويانيان و گل‌محمدي امروز به مدير رسانه‌اي پرسپوليس گفته شد در تمرينات براي حضور خبرنگاران و هواداران باز باشد. به همين دليل 30 هوادار در تمرين امروز پرسپوليس حضور پيدا کردند اما شيريني سرپرست پرسپوليس و مدير رسانه‌اي از اين هواداران خواستند به هيچ تيمي در تمرينات بي‌احترامي نشود و فقط اگر دوست دارند تيم خود را تشويق کنند.

* در تمرين امروز گل‌محمدي و بزيک نيز اختصاصي تمرين کردند.

* کريم باقري يکي از دستياران گل محمدي غايب بود.

* نيلسون تنها 50 دقيقه به تمرين پرداخت.

* يحيي‌ گل‌محمدي در جلسه‌اي با بازيکنان اعلام کرد پرسپوليسي‌ها به بازي قبلي نبايد فکر کنند و بازي با ملوان تمام شده است. سپس با دستور وي و هماهنگي با سرپرست تيم، پرسپوليس با يک دستگاه اتوبوس راهي هتل المپيک شد تا تمرينات خود را در نوبت بعد از ظهر دنبال کند.

 

محمد بازدید : 23 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

سرمربي پرتغالي رئال مادريد مسئوليت شرايط فعلي تيم را بر عهده کساني دانست که فصل گذشته قهرمان لاليگا شدند.

 
ژوزه مورينيو در کنفرانس مطبوعاتي پيش از بازي امشب شاگردانش مقابل مالاگا به بررسي وضعيت تيمش پرداخت و تضمين داد که براي بهتر شدن تيمش دست به هر تلاشي خواهد زد.

به گزارش فارس،وي در اين‌باره اظهار داشت: احساس مي‌کنم عضوي از اين گروه هستم. هرکسي که در اين گروه کار مي‌کند بايد بداند که همه با هم متفاوت هستند و همه بايد سخت تلاش کنند. من‌توانستم به اين تيم انگيزه بدهم و از اولين روز هفته با انرژي و انگيزه بيشتري کارم را شروع کردم.

سرمربي پرتغالي افزود: عادت به باخت ندارم. بيشتر از اينکه شکست بخورم، پيروز شده‌ام. نظري در اين باره که بازي امشب چهارصدمين حضور من در فوتبال حرفه‌اي است، ندارم. در اين مسابقات در کمتر از 40 بازي شکست خورده‌ام. بايد خودمان را با شرايط تطبيق دهيم و هيچ انتخاب ديگري نداريم به جز اينکه تمام موانع را از سر راه‌مان برداريم. همگي بايد با کمک به هم در راه بهتر شدن قدم برداريم. تکرار مي‌کنم که از نتايجي که در بازي‌هاي اخير به دست آورده‌ايم، راضي نيستم.

مورينيو مسئوليت نتايج بد رئال مادريد را نپذيرفت و خاطرنشان کرد: مقصر اين شکست همان‌هايي هستند که قهرمان ليگ شدند. به اين فکر کنيد که چه کسي مسئول قهرماني رئال در فصل گذشته بود زيرا آنها همان‌هايي هستند که مسئوليت شرايط اخير تيم بر عهده آنها است.

آقاي خاص هر ورود و خروجي در فصل نقل و انتقالات زمستاني را رد کرد و در خصوص شرايط کاکا تأکيد کرد: فکر نمي‌کنم کاکا قصد ترک تيم را داشته باشد، اگر در تيم بماند به سود ما خواهد بود.

وي با اشاره به بازي امشب تيمش مقابل مالاگا در هفته هفدهم رقابت‌هاي لاليگا ادامه داد: فکر کردن به اينکه در لاليگا وضعيت سرگرداني داريم و در بازي امشب مي‌توانيم اختلاف را کم يا بيشتر کنيم، هيچ کمکي به ما نمي‌کند. بايد با هدف پيروزي در تمام مسابقات و پيشرفت به ميدان برويم. نمي‌توانيم تنها يکي از رقابت‌ها را انتخاب کنيم. بايد تمام تلاش خود را انجام دهيم و اميدوار باشيم که بازيکناني که نمي‌توانند بازي کنند، به سرعت بهبود يابند. تلاش مي‌کنيم تا پيشرفت کنيم تا ببينيم در انتهاي فصل به چه جايگاهي مي‌رسيم.

ژوزه مورينيو تأکيد کرد: هيچ نمره‌اي به خودمان نمي‌دهم؛ اما ارزيابي تيم کار آساني است. ما قهرمان فصل گذشته شديم و بسيار عالي اين قهرماني را به دست آورديم. مقابل حريف بسيار سختي قهرمان سوپرجام اسپانيا شديم و به همين دليل اهميت دارد. در ليگ قهرمانان نيز عالي کار کرديم.

سرمربي سفيدپوشان همچنين با ابراز همدردي با سرمربي 44 ساله بارسلونا گفت: دوست ندارم درمورد آنچه در زندگي شخصي‌ام انجام مي‌دهم، صحبت کنم. اينکه من با ويلانووا تماس مي‌گيرم يا خير، براي او پيغام مي‌فرستم يا خير و با او صحبت مي‌‌کنم يا خير، يک مسئله شخصي است. هيچ نظري در اين باره ندارم.

وي افزود: حقيقت اين است که مشکلي براي همکارم ايجاد شده و من هم مثل بقيه هستم. من فکر مي‌کنم در چنين مواردي همه آرزوي واحدي دارند. به همين دليل همه ما با تيتو و خانواده‌اش هستيم و براي همه آرزوي سلامتي دارم.

 

محمد بازدید : 28 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

تيم يوونتوس در آغاز هفته‌ هجدهم سري A ايتاليا با پيروزي بر کالياري موقعيت خود را در صدر جدول تثبيت کرد.


در اين ديدار که در ورزشگاه سنت اليا برگزار شد يوونتوس ميهمان در حالي موفق شد با نتيجه سه بر يک حريف خود را شکست دهد که تا دقيقه 90، اين بازي با تساوي يک بر يک دنبال مي‌شد. در اين ديدار آلساندرو ماتري در دقايق 75 و 90 و ميرکو ووچينيچ 91 براي بيانکونري گل زدند و تک گل کالياري را مائوريسيو پينيلا در دقيقه 16 از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.

به گزارش ايسنا،کالياري در اين ديدار از دقيقه 65 در پي اخراج ديويد آستوري مدافع خود 10 نفره به بازي پرداخت.

در ديگر ديدار اين هفته‌ تيم پسکارا با حساب دو بر يک کاتانيا را از پيش‌رو برداشت.

در ديگر ديدارهاي اين هفته‌ امشب هشت ديدار برگزار مي‌شود که در مهم‌ترين آنها آ اس رم در ورزشگاه المپيکو شهر رم ميزبان ميلان است. اينترميلان نيز که در رده دوم جدول قرار دارد به مصاف جنوا مي‌رود و ناپولي تيم سوم جدول ميهمان سيه‌ناست.

در جدول رده‌بندي تيم يوونتوس با يک بازي بيشتر و 44 امتياز در صدر قرار دارد و تيم‌هاي اينتر ميلان با 34 و ناپولي با 33 امتياز در رده‌هاي دوم و سوم جاي دارند.
محمد بازدید : 28 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

در قرعه کشي يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا که در سوئيس برگزار شد 16 تيم حاضر در اين مرحله حريفان خود را شناختند.

به گزارش ايسنا،در اين مرحله شايد جذاب‌ترين ديدارها مصاف تيم‌هاي منچستريونايتد - رئال مادريد، بارسلونا - ميلان و آرسنال - بايرن‌ مونيخ باشد.

طبق قرعه کشي صورت گرفته ديدارهاي مرحله يک هشتم نهايي به اين شرح خواهد بود ( تيم هايي که نام شان نخست آمده در بازي رفت ميزبان خواهند بود)

* گالاتاسراي – شالکه

* سلتيک – يوونتوس

* آرسنال – بايرن‌ مونيخ

* شاختار دونتسک – بوروسيادورتموند

* ميلان – بارسلونا

* رئال مادريد – منچستر يونايتد

* والنسيا - پاري سن ژرمن

* پورتو - مالاگا

در آغاز مراسم، ديل جانسن که همچون سال‌هاي گذشته مراسم قرعه‌کشي رقابت‌ها را انجام داد براي سرمربي بارسلونا آرزوي سلامي کرد و خطاب به وي گفت: " زود خوب شو".


 


 


بازي‌هاي رفت و برگشت ليگ قهرمانان اروپا فوريه مارس 2013 برگزار خواهد شد. فينال اين رقابت ها در ومبلي برگزار مي شود.

محمد بازدید : 28 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)
مرحله يک شانزدهم نهايي ليگ اروپا ساعت 16:30 به وقت تهران در مراسمي با حضور 32 تيم راه يافته در شهر نيون سوئيس انجام گرفت.

براساس تصميم فيفا اين تيم‌‌ها ابتدا در دو سيد 1 و 2 بر اين اساس طبقه بندي شدند:

سيد 1:

هانوفر آلمان، بوردو فرانسه، روبين کازان روسيه، لاتزيو ايتاليا، چلسي انگليس، بنفيکا پرتغال، ويکتوريا چک، استه‌وا روماني، گنک بلژيک، متاليست اوکراين، کلوژ روماني، فنرباغچه ترکيه، دنيپرو اوکراين، المپيک ليون فرانسه، ليورپول انگليس، المپيايکوس يونان

سيد 2:

بورسيا مونشن‌گلادباخ آلمان، آژاکس هلند، بازل سوئيس، لوانته اسپانيا، آنژي ماخاچکالا روسيه، ديناموکيف اوکراين، بايرلورکوزن آلمان، اينترميلان ايتاليا، اتلتيکومادريد اسپانيا، باته بلاروس، ناپولي ايتالياف اشتوتگارت آلمان، تاتنهام انگليس، نيوکاسل انگليس، زنيت روسيه، اسپارتا پراگ چک

سپس مراسم قرعه کشي اين مرحله انجام گرفت که چلسي که فصل گذشته فاتح ليگ قهرمانان شد، پس از حذف در مرحله گروهي اين مسابقات در فصل جاري، در ليگ اروپا با اسپارتاپراگ چک ديدار خواهد کرد. همچنين اينترميلان ايتاليا با کلو ژ روماني مصاف خواهد داد. نتايچ اين قرعه‌کشي به شرح زير است:

باته بوريسوف– فنرباغچه

اينترميلان – کلوژ

لوانته – المپيايکوس

زنيت – ليورپول

دينامو کيف- بوردو

بايرلورکوزن – بنفيکا

نيوکاسل – متاليست

اشتوتگارت – گنک

اتلتيکو مادريد – روبين کازان

آژاکس – استه وا بخارست

بازل – دنيپرو

آنژي ماخاچکالا – هانوفر

اسپارتا – چلسي

بورسيامونشن‌گلادباخ – لاتزيو رم

تاتنهام- المپيک ليون

ناپولي – ويکتوريا

مرحله رفت اين مسابقات 14 فوريه (‌25 بهمن 91 ) و دور برگشت در تاريخ 21 فوريه( 2 اسفند 91 ) خواهد بود.

پيکار نهايي اين مسابقات در تاريخ 15 ماه مه (21 ارديبهشت 92 ) در آمستردام انجام خواهد شد.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 1,301