loading...
فـــــــــــــــوتبـــــــــــــالیـــــــــــــــــها
محمد بازدید : 23 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

سرمربي پرتغالي رئال مادريد مسئوليت شرايط فعلي تيم را بر عهده کساني دانست که فصل گذشته قهرمان لاليگا شدند.

 
ژوزه مورينيو در کنفرانس مطبوعاتي پيش از بازي امشب شاگردانش مقابل مالاگا به بررسي وضعيت تيمش پرداخت و تضمين داد که براي بهتر شدن تيمش دست به هر تلاشي خواهد زد.

به گزارش فارس،وي در اين‌باره اظهار داشت: احساس مي‌کنم عضوي از اين گروه هستم. هرکسي که در اين گروه کار مي‌کند بايد بداند که همه با هم متفاوت هستند و همه بايد سخت تلاش کنند. من‌توانستم به اين تيم انگيزه بدهم و از اولين روز هفته با انرژي و انگيزه بيشتري کارم را شروع کردم.

سرمربي پرتغالي افزود: عادت به باخت ندارم. بيشتر از اينکه شکست بخورم، پيروز شده‌ام. نظري در اين باره که بازي امشب چهارصدمين حضور من در فوتبال حرفه‌اي است، ندارم. در اين مسابقات در کمتر از 40 بازي شکست خورده‌ام. بايد خودمان را با شرايط تطبيق دهيم و هيچ انتخاب ديگري نداريم به جز اينکه تمام موانع را از سر راه‌مان برداريم. همگي بايد با کمک به هم در راه بهتر شدن قدم برداريم. تکرار مي‌کنم که از نتايجي که در بازي‌هاي اخير به دست آورده‌ايم، راضي نيستم.

مورينيو مسئوليت نتايج بد رئال مادريد را نپذيرفت و خاطرنشان کرد: مقصر اين شکست همان‌هايي هستند که قهرمان ليگ شدند. به اين فکر کنيد که چه کسي مسئول قهرماني رئال در فصل گذشته بود زيرا آنها همان‌هايي هستند که مسئوليت شرايط اخير تيم بر عهده آنها است.

آقاي خاص هر ورود و خروجي در فصل نقل و انتقالات زمستاني را رد کرد و در خصوص شرايط کاکا تأکيد کرد: فکر نمي‌کنم کاکا قصد ترک تيم را داشته باشد، اگر در تيم بماند به سود ما خواهد بود.

وي با اشاره به بازي امشب تيمش مقابل مالاگا در هفته هفدهم رقابت‌هاي لاليگا ادامه داد: فکر کردن به اينکه در لاليگا وضعيت سرگرداني داريم و در بازي امشب مي‌توانيم اختلاف را کم يا بيشتر کنيم، هيچ کمکي به ما نمي‌کند. بايد با هدف پيروزي در تمام مسابقات و پيشرفت به ميدان برويم. نمي‌توانيم تنها يکي از رقابت‌ها را انتخاب کنيم. بايد تمام تلاش خود را انجام دهيم و اميدوار باشيم که بازيکناني که نمي‌توانند بازي کنند، به سرعت بهبود يابند. تلاش مي‌کنيم تا پيشرفت کنيم تا ببينيم در انتهاي فصل به چه جايگاهي مي‌رسيم.

ژوزه مورينيو تأکيد کرد: هيچ نمره‌اي به خودمان نمي‌دهم؛ اما ارزيابي تيم کار آساني است. ما قهرمان فصل گذشته شديم و بسيار عالي اين قهرماني را به دست آورديم. مقابل حريف بسيار سختي قهرمان سوپرجام اسپانيا شديم و به همين دليل اهميت دارد. در ليگ قهرمانان نيز عالي کار کرديم.

سرمربي سفيدپوشان همچنين با ابراز همدردي با سرمربي 44 ساله بارسلونا گفت: دوست ندارم درمورد آنچه در زندگي شخصي‌ام انجام مي‌دهم، صحبت کنم. اينکه من با ويلانووا تماس مي‌گيرم يا خير، براي او پيغام مي‌فرستم يا خير و با او صحبت مي‌‌کنم يا خير، يک مسئله شخصي است. هيچ نظري در اين باره ندارم.

وي افزود: حقيقت اين است که مشکلي براي همکارم ايجاد شده و من هم مثل بقيه هستم. من فکر مي‌کنم در چنين مواردي همه آرزوي واحدي دارند. به همين دليل همه ما با تيتو و خانواده‌اش هستيم و براي همه آرزوي سلامتي دارم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 1,321